2015. augusztus 23.

Megújulva

Legdrágább olvasóim!

Mint láthattátok, mostanában eléggé eltűntem, aminek rengeteg oka van, amik leginkább magán jellegűek, így nem igazán szeretnék belemenni. Azonban most visszatértem, teljesen megújulva! Még iskola kezdés előtt frissítem a másik történetes blogomat, ez után pedig már suhanok is vissza ide, hogy ismét egy-egy Freja és Marlon fejezetet hozhassak nektek. Várjátok már?:)

A legnagyobb változás a nevemben van, ugyanis mostantól Gabby C. Oaks nevén találhattok meg, ettől azonban semmi nem változik, még mindig én vagyok én, csupán a nevem más!

Illetve lassan 2 év bloggeres pályafutás után elkészült a facebook profilom is. Nyugodtan jelöljetek be, mindenkit visszajelölök és nagyon szívesen fogadom az üzeneteket, bármilyen témában!:) ♥





Ölel benneteket,
Gabby


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése