2015. október 28.

Díj #2

Napfényes reggelt!
Tudom, hozhatnám már azt az új fejezetet, hiszen nagyon eltűntem mostanában, most azonban egy díjjal érkeztem, amit a napokban kaptam és nagyon háláa vagyok érte!

Puszillak titeket,
Gabby

U.i.: Az új rész este érkezik, figyeljétek az oldalt!;) ♥

Köszönöm a díjat Flo Romeijnnek!

Nagyon nagyon sajnálom, de még egyszerűen nem jutott időm arra, hogy elolvassam a blogodat. Ne haragudj, igyekszem hamarosan pótolni.

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5. Válaszolj a 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezetre(/bejegyzéséhez), akitől kaptad, hiszen mindenkinek fontos a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Cseréljetek linket.
9. Küld tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a plecsnit jó látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen.


12 dolog a blogomról:

1. Marlon és Freja karaktere építette fel az egész történetet.
2. Ettől függetlenül Zarát érzem a legkidolgozottabnak.
3. Eredetileg nem ezzel a bloggal kezdtem volna a Trilógiát.
4. De ennek a címében voltam a legbiztosabb.
5. Már itt is fel fog tűnni pár szereplő - akár csak említés szinten is -, aki a trilógia többi részében fontos szerepet fog játszani.
6. Alig várom, hogy végre beinduljon a cselekmény!
7. Furcsa egy akció blog után ilyen, jóval nyugalmasabb történetet vezetni.
8. Marlon és Freja története eredetileg a trilógia utolsó része lett volna, és visszaemlékezés szerűen lett volna megalkotva.
9. De rájöttem, hogy érdekesebb a történet, ha nem úgy ismeritek meg őket, amilyenek a Passionben a Phoenixben lesznek.
10. Marlon eredeti neve Mario lett volna, de ezt elvetettem.
11. Frejanak eleinte szerettem volna egy kisöcsit, de rájöttem, hogy felesleges.
12. Marlon fejezeteit sokkal könnyebb megírnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése