2015. november 29.

Díj #3

Drága Olvasóim!
Tudom, azt mondtam, most egy ideig nem fogok ide bejegyzést hozni, mert visszatérek az IBYL-hoz, azonban kaptam egy díjat, amiért nagyon hálás vagyok, és szeretném veletek is megosztani! *.*

U.i.: Ha még nem olvastátok az előző részt, lejjebb görgetve megtehetitek! Ne felejtsetek nyomothagyni magatok után!:)

Puszillak titeket,
Gabby
Köszönöm szépen A. N. Earnshaw-nak!
Nagyon sajnálom, de bizonyos helyeken hiányos lesz a bejegyzés, mert még nem volt időm elolvasni a blogodat.. Ígérem, amint lesz egy kis időm, pótolni fogom ez!

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8. Küld tovább 12 embernek a díjat.
9. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog a saját blogomról:

1. A blog egy meghatározó pontját saját élmény ihlette.
2. Magam is díjugrattam régen, ezért Freja sportjáról hitelesen tudok írni, még úgy is, hogy az orvosom eltiltott a további edzésektől.
3. Magic az egyik kedvenc lovam után kapta a nevét.
4. A történet bizonyos részeit a Gossip Girl című sorozat ihlette.
5. Fura két blogot egyszerre vezetni, és három teljesen különböző szereplő fejéből ki-be ugrálni.
6. Ide kifejezetten könnyű írnom, úgyhogy nagyon kell figyelnem, hogy ne siessem el a cselekményt.
7. Marlon és a többiek betépett élményeinek pontos leírásához Dr. Zacher Gábor, toxikológus hatástanulmányait olvastam el, melyben pontosan le vannak írva a különböző szerek hatásai adott mennyiségű fogyasztás esetén.
8. Legkésőbb nyárig szeretném befejezni a Prisont és indítani a trilógia következő kötetét, ami a személyes kedvencem.
9. Freja karaktere teljesen az ellentétem, így nagyon izgalmas az ő szemszögéből írnom.
10. Mikor elakadok Marlon fejezeteiben, az ihletadó trilógiát, a Perfect Chemistry sorozatot veszem elő, és elolvasom, hogy Elkeles hogyan is írt le bizonyos dolgokat férfi szemszögből.
11. Gondolkozom néhány különkiadás írásán.
12. Nagy szerepe lesz néhány olyan szereplőnek, akik most nem tűnnek fontosnak.

Válaszaim 12 (az olvasás jelenlegi hiánya miatt csak 6) kérdésre:

1. -
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
  Nem, mert elvonja a figyelmemet. Vannak zenék, amik ihletet adnak, de írás előtt hallgatom őket, nem közben.
8. Mennyi időközönként teszel fel bejegyzéseket?
    Ahogy időm engedi, elég változóan.
9. Megadott időpontban rakod ki a bejegyzéseket? Ha igen, mennyire tartod be?
    Nem megadott időpontban teszem ki őket. Ahogy kész vagyok és átnéztem, publikálom is őket.
10. Mennyi időt vesz el a blogolás az életedből?
     Igazából semennyit sem vesz el, mert egyrészt szeretem ezt csinálni, így nem úgy fogom fel, hogy elvesz az időmből, másrészt meg eleve akkor blogolok, mikor tudom, hogy most van időm, amit rá tudok szánni.
11. Jobb szereted a fanfictionokat vagy saját-sztori párti vagy?
   Mindenképp a saját storyk mellett vagyok! Persze lehet jó egy fanfic is, de a saját történetek hozzám közelebb állnak, mert én is ilyeneket írok. A Catching Sunshine például a kedvenc fanficem, amit egy könyvsorozat alapján ír az írója, és eszméletlen jó! Ugyanakkor nagyjából az összes többi blog, amit olvasok, saját történet.
12. A közeli ismerőseid tudják, hogy írsz?
   Nem. Illetve de, 1-2 ember tudja, de őket a bloggeren keresztül ismertem meg még másfél-két éve. Ez egy ilyen "secrest second life" számomra és nem is szeretném megváltoztatni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése