2016. január 9.

Díj #4 és #5

Csodás szombat délutánt, Drágáim!
Először is nagyon boldog újévet kívánok nektek így utólag is! Remélem Karácsonyra mindent megkaptatok, amit szerettetek volna, illetve, hogy a 2016-os évben minden kívánságotok valóra fog válni!
Néhány friss hírrel, illetve két díjjal érkeztem ma, amikért nagyon nagyon hálás vagyok!♥
Kezdeném is azzal, hogy ahogy látgatjátok is, a blog kapott egy fantasztikus, vadonatúj designt! Nagyon szerettem az előzőt, és ez a mostani is nagyon tetszik! Köszönet illeti érte Lexie-t, aki a fejlécet és a designt készítette, illetve Bells Boothst, aki a chatnél és a cseréknél segített nekem nagyon sokat, köszönöm, lányok!♥
Jelenleg az IBYL frissítésén dolgozom (szerintem a hétvégén ki is teszem az új részt), de ahogy azzal végzek, visszatérek Freja és Marlon történetéhez is! Remélem ti is annyira várjátok már a folytatást, mint én!
Illetve nem tudom mennyien láttátok, vagy mennyien tudtok róla, de az IBYL befejezése egyre jobban közeledik, és egyre jobban kezd kialakulni az utána következő történetem, ami az Exit címet fogja viselni. Nagyon kíváncsi vagyok a TI véleményetekre ezzel kapcsolatban, így ha van kedvetek, nézzetek be a Like no one's watchingra - aminek a linkjét a modulsávban megtaláljátok -, és olvasgassatok róla kicsit.:)

Puszillak titeket,
Gabby 



Köszönöm a díjat Peetagey Smile

Tennivalók:


1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a te blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez/bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek kell a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen! 

12 dolog Peetagey blogjáról:

1. Alapvetően egy kritikás, cikkes blog.
2. A várólistánál feltűnteti a kritika elkészülésének várható időpontját, ami szerintem nagyon király, mert így ő is tud tartani egy ütemtervet, illetve a rendelő is nagyjából tudhatja, mikorra várhatja nagyjából a kész véleményt.
3. Iszonyatosan jó kritikákat ír!
4. A cikkek objektívek.
5. Érdeklődik az olvasói iránt és, hogy ők mit látnának szívesen a blogon.
6. Gyakran csinál kérdőíveket.
7. Az egész kinézet piros.
8. A kritikáiban pozitív és negatív dolgokat is egyaránt megfogalmaz.
9. Követem a blogját szinte a nyitás óta.
10.-
11.-
12.-

12 dolog a saját blogomról:

1. Nagy ihlető volt Freja karakterénél Simone Elkeles Brittany Ellis nevű karaktere.
2. Alig várom, hogy beinduljon a történet!
3. Életem első abszolút mindennapi története.
4. Freja siketsége a legnagyobb kihívás a történetben.
5. Mindenképp szerettem volna egy történetet, ami Svédországban játszódik, ez pedig tökéletes volt hozzá Marlon jelleme miatt.
6. A trilógia minden női karakterét Victorias Secret modellek alakítják.
7. A fiúk nagy része is nagyrészt modell.
8. Marlon keresztneve már megvolt, mikor elkezdtem karaktert keresni hozzá és egy furcsa véletlen folytán Marlon Teixeira, brazil modellre esett a választásom, akivel így megegyezik a keresztnevük.
9. Tervezek néhány különkiadást is a történethez.
10. Freja lovaglás iránti szeretete és ambíciói konkrétan az én régi jövőképem kivetülései.
11. Szeretnék a jövőben jobban haladni a történettel, így lehet, hogy három-négy rész publikálása után fogok csak áttérni a másikra.
12. Gondolkoztam a lovaglás helyett valami sokkal északibb sporton, például a síelés, de aztán rájöttem, hogy nem lenne elég hiteles, mert nem ismerem eléggé ezeket a sportokat, illetve még sose síeltem, és már nem is fogok a térdem miatt.

Válaszaim 12 kérdésre:

1. Miért kezdtél el írni?
Lassan három éve vagyok jelen a blogspoton, eredetileg csak olvastam, aztán úgy gondoltam, ilyet én is tudok írni, így megnyitottam az első blogomat, ami egyébként csúnya nagy kudarc volt, az I Battle Your Life sikere viszont arra ösztönzött, hogy folytassam, így most itt vagyok.

2. Ki a legnagyobb rajongód, aki mindig biztat?
Mivel igazából egy "titkos élet" számomra a blogolás, én bíztatom saját magamat általában. Illetve, az olvasóim, az ő jelenlétük és kommentjeik.

3. Kire számíthatsz bármikor?
A testvéreimre. Egyértelmű. A húgom mindig mellettem van, és a "bátyám" is, akivel igazából nincs köztünk vér szerinti kötelék, mégis olyanok vagyunk, mint a testvérek, és még a családom is úgy tekinti, mintha a harmadik gyerekük lenne.

4. Tartasz attól, hogy le kell majd zárnod a történeted?
Ez egy elég aktuális kérdés, mert az I Battle Your Life lassan befejezés közelben van. Őszintén szólva egyáltalán nem félek a lezárástól. Igazából bizonyos szempontból várom is, mert kíváncsi vagyok, mit gondolnak majd az olvasóim az általam kitalált befejezésről, illetve minden vég valaminek a kezdete, így egy történet befejezése egy újabb kezdetét jelenti.

5. Miért éppen ez lett a blogod címe?
Marlon karaktere volt a fő ihletőelem a címnél. Ő hajlamos az illegalitásra, ami miatt börtönbe kerülhet szinte bármikor. Viszont az érzelmek is zárhatnak börtönbe valakit, de a jelentéstartalom jó értelmében. Ezért is lett egy alcímszerűség a rendes cím mellé: A börtön, amelyből sosem akarsz szabadulni.

6. Van olyan karakter, akit magadról mintáztál? Ki ő, és milyen tulajdonságokban hasonlítotok?
Akit teljesen magamról mintáztam, olyan nincs, mindenkiben van egy darabka belőlem. Freja sportimádata, Zara határozottsága és indulatossága, Marlon testvérei iránti szeretete és gondoskodósága mind-mind az én tulajdonságaim kicsit felnagyítva.

7. Jártál már korábban a blogomon, vagy csak a díj miatt tértél be?
Jártam már, nem is egyszer!

8. Mit gondolsz az oldalról? 9. Mi tetszik a legjobban a blogon? (Ezt a két kérdést összevontam, remélem nem gond.)
Ahogy korábban is kifejtettem szerintem egy nagyon jó kritikás blog a tiéd, és a legjobban az tetszik, ahogy megírod a kritikákat. Abszolút segítőek.

10. Mi az, ami nem tetszik?
Talán a design, de ez elhanyagolható szempint.

11.Mit gondolsz a kritikáimról? Szerinted alaposak? Megéri rá várni?
Ezt is kifejtettem már: szerintem a blogspoton kevés olyan jó kritika van, mint a tieid. Megéri várni rájuk, mert tényleg segítenek.

12. Vissza fogsz még térni az oldalra? Miért? Csak őszintén, ezért kérdezem! :D
Rendszeres olvasód vagyok, így a válaszom nyilvánvalóan: igen. Azért iratkoztam fel, mert imádom a cikkeidet és a kritikáidat.



Köszönöm szépen Lily Sawyer-nek!
Ne haragudj, de nem volt még időm elolvasni a blogodat... Amint lesz rá időm, pótolom a hiányosságot!


Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!
2. Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
3. Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
4. Mondj véleményt a blogról!
5. Írd le, kinek ajánlod!
6. Küldd tovább a díjat öt embernek, fe figyelj arra, hogy a díjat minden blogger/bloggerina csak egyszer kapja meg!

Válaszaim az 5 kérdésre:

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
A legelső blogom volt az első írásom, ami My Art Is My Freedom címen futott, és egy énekesnő életét mutatta be, aki egy klippforgatás során beleszeret az egyik táncosába. Gyakorlatilag az ő kapcsolatukról szólt, illetve a családon belüli erőszak problémaköréről, de rémes lett a megvalósítás, így azóta a blogot már réges régen töröltem is. Három éve volt, hogy ezt a blogot írtam.

2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad, és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Minden blog megnyitásánál izgatott vagyok és nagyon nagyon várom a visszajelzéseket!

3. Ki írta az első kommentet és mi volt az? Mire gondoltál, mikor elolvastad?
Az első kommentet a Prisonon Vivian Leite hagyta. Arról írt, hogy bár ismeri az I Battle Your Life-ot, ez lesz az első blog, amit olvas tőlem, illetve kíváncsi, hogy miről fog szólni a történet maga, illetve a trilógia többi része. Mikor olvastam, nagyon jól esett, hogy érdeklődik az új történetem iránt, illetve, hogy várja az első fejezet érkezését.

4. Mi ihlette a történetet? Honnan jött a blogid alapötlete?
Először a második rész, azaz a Passion története fogalmazódott meg bennem, majd ahogy egyre többet és többet dolgoztam rajta, rájöttem, hogy nem csak Carlos története érdekes, hanem Noelé is, így kidolgoztam a Phoenix cselekményét is. Ezen a ponton már megvolt azösszes karakter, és mivel Freja és Marlon is elég érdekesnek tűntek egy saját történethez, elkezdtem ennek a cselekményét is kidolgozni. Az alap maga a karaktereken nyugszik, az ő szenvedélyeiket, szokásaikat, viselkedésüket és főként az élethelyzeteiket fűztem tovább.

5. Mit jelent számodra az írás?
Számomra az írás a kreativitásom kiélése, egy hobbi, ami örömet okoz nekem, és remélhetőleg másoknak is tetszik, amit csinálok.







2 megjegyzés:

  1. Drága Gabby!
    Köszönöm, hogy kitöltötted a díjat, illetve a válaszaidat :) Remélem hamarosan folytatod a történetet, mert lassan naponta kétszer jövök fel, csak hogy megnézzem, folytattad e. Siess, mert imádom ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Peetagey!
      Én köszönöm, hogy gondoltál rám és nekem ajándékoztad!♥
      Nagyon jó hallani, hogy ennyire várod a folytatást és, hogy tetszik a történet! Ma frissítem a másik blogomat, aztán visszatérek ide, úgyhogy reményeim szerint hamarosan tudom hozni az új részt!

      Ölel,
      Gabby

      Törlés