2016. február 14.

Díj #7 és #8

Szép reggelt, Drágáim!
Tudom, fejezetet ígértem, és délután vagy legkésőbb este már olvashatjátok is, miután átnézem és elvégzek néhány utolsó simítást.
Most pedig két újabb díjjal érkeztem, amikért nagyon hálás vagyok!♥

Hamarosan érkezem ismét,
Gabby

Köszönöm a díjat No Name-nek!


10 dolog rólam:

  • Én magam is díjugrattam régebben, innen jött Freja számára pont ez a sport.
  • Tizenöt éves koromban tíltottak el a sportágtól, mikor két nagyon ritka és gyógyíthatatlan betegséggel diagnosztizáltak.
  • Ekkor kezdtem el blogolni is.
  • Az életem néha botrányosabb, mint egy szappanopera.
  • A blogos énem hatalmas titok minden ismerősöm, rokonom, családtagom előtt. Senki sem tud róla, hogy blogger vagyok.
  • Imádok sorozatokat nézni.
  • Gyakran járok bulizni a barátaimmal.
  • A legtöbb barátom fiú, mert a lányokat megbízhatatlannak tartom.
  • Az iskola és a tanulás mellett szinte semmi szabadidőm nincs.
  • Elég nagy lánggal élem az életet.

Válaszaim 10 kérdésre:

1. Ha lehetne egy különleges képességed mi lenne az? 
Nehéz kérdés... Szerintem gondolatolvasás. Az megkönnyítené az életemet.

2. Szeretsz olvasni? Ha igen, mit/miket? 
Szeretek, de jelenleg a lehetőségeim a tankönyveimre és a kötelezőkre redukálódnak. Ha van elég időm és nem vagyok hulla fáradt, főként a romantikus cselekményű, de izgalmas könyveket/blogokat szeretem.

3. A tanulással hogy állsz? 
A tanulással úgy állok, hogy halálosan gyűlölöm, de mivel a felvételim múlik rajta és végtelen pontot kell összeszednem, nagyon sokat tanulok és elég jók a jegyem.

4. Van valamilyen furcsa szokásod? Ha igen, mi az? 
A legfurább szokásom szerintem az, hogy csakis rózsaszín fogkefével mosok fogat. A telefonomba a hozzám legközelebb álló emberek se nézhetnek bele, durván cípő és sport függő vagyok. Komolyan, nem ritka, hogy valamilyen meccset nézek és teljesen átszellemülök. És nálam az Euróvízió egy szent dolog. Nem tudom, miért, csak az, fogadjátok el.

5. Miért döntöttél úgy hogy elkezdesz írni? 
Olvastam egy fanfictiont Eric Saade főszereplésével és úgy gondoltam: ilyet én is tudok! Azelső blogom persze csúfosan sikertelen volt, azóta azonban szerintem sikerült fejlődnöm.

6. Kiállsz mások mellett? 
Ha fontosak nekem és úgy gondolom, igazuk van, akkor mindig.

7. Mi a véleményed saját magadról? Miért?
Elég sokat edzek, így hellyel-közzel ki vagyok békülve a testemmel. Viazont messze nem tartom magam jó embernek. A múltamban vannak olyan dolgok, amikre nagyon nem vagyok büszke, így ez a kijelentésem megalapozott igazából.

8. Mit csinálsz ha szomorú vagy?
Ülök a szobámban, szomorú zenét hallgatok és üveges tekintettel bámulok magam elé. Ha nagyon nagy baj van, akkor órákon át zokogok, de nem vagyok egy sírós lány, így ahhoz nagy dolog nagy kell történnie tényleg. Vagy ha van rá lehetőségem, elmegyek edzeni, mert az kikapcsol.

9. Miért kezdtél el írni?
Nincs különösebb oka. Unaloműzésből.

10. Mit üzensz az olvasóidnak?
Hogy imádom mindegyikükez, mindegy melyik blogomat olvassák! Az én olvasóim a legjobbak, és ha tehetném, mindannyiukat egyesével megölelgetném!♥



Köszönöm szépen Peetagey Smile-nek!♥


12 dolog Peetagey blogjáról:

  1. A cím jelentése, hogy az igazság néha nagyon csúnya.
  2. Egy kritikás blog.
  3. Ő tette ki az egyik első kritikámat is.
  4. A kinézet nincs túl bonyolítva, nem vonja el a figyelmet a tartalomról.
  5. Kritikák mellett cikkeket is találhatunk.
  6. Peetagey remek kritikus.
  7. A tőle kapott vélemenéyek mindig őszinték, körültekintőek, segítő szándékúak.
  8. Időnként kérdőívek is találhatók itt, hogy az író felmérje, milyen téma érdekelné legjobban az olvasókat.
  9. Gyakran zajlik közvélemény kutatás, ami alapján Peetagey összegző cikket ír.
  10. A kritikákat határidőhöz köti, hogy tudják az írók, mikorra várják a véleményt.
  11. Ezeket az időpontokat Peetagey be is tartja.
  12. Az egyik kedvenc kritikás blogom.

12 dolog a saját blogomról:

  1. Marlon neve eredetileg Mario lett volna, aztán a mostani jobban megtetszett.
  2. Érdekesség, hogy a modell, aki Marlont megformálja, valóban brazil származású, ráadásul Marlon Texeira-nak hívják, így a neve is megegyezik a karakteremével.
  3. Sokkal könnyebben írok Marlon szemszögéből.
  4. Freja lovak iránti szeretete és a lovaglással kapcsolatos ambíciói a saját életemből származnak.
  5. A történetben több helyen is találtok utalásokat már most a címre, ami egyébként börtönt jelent.
  6. Eredetileg csak Carlos történetét szerettem volna megírni.
  7. A Prisont később befejező kötetnek szántam.
  8. Lehet, hogy írok néhány kiegészítő novellát is, de ebben még egyelőre nem vagyok biztos.
  9. A történetet nagyjából harminc fejezetesre tervezem.
  10. Freja részeihez mindig nagy ihletforrás számomra a Gossip Girl.
  11. Imádom a romantikus történeteket, így egyértelmű volt, hogy a Prison is ilyen lesz.
  12. Ha választanom kellene, a Young Adult kategóriába sorolnám.

Válaszaim 12 kérdésre:

1. Ki(k) az(ok) az ember(ek), aki(k) szinte az összes bejegyzésedet lájkolják, vagy mindegyik alatt megjegyzést írnak?
Huha, nem is tudom. Nem igazán figyelem, hogy ki ír mindenhova vagy ki nem, nekem az adott fejezet alatti visszajelzések számítanak általában. Akit viszont mindenképp kiemelnék, az Riri Nord, aki tényleg mindig kifejti nekem a véleményét mind itt, mint az IBYL-on már lassan két éve.

2. Ha egy történetedet kiadhatnád, melyik lenne az?
Ahhoz, hogy én bármit is kiadjak, nagyon nagyon sokat kellene dolgoznom még, akármelyik történetről legyen is szó. Ha választanom kéne, vagy ezt a trilógiát mondanám, vagy az Exitet.

3. Melyik híres íróval dolgoznál együtt egy közös könyvön?
Nagyon szeretem Katie McGarry és Monica Murphy írásait, így ha külföldit kéne mondanom, valószínűleg közülük választanék, ha magyar, akkor pedig egyértelműen Lakatos Levente.

4. Van olyan dal, amiről történetet írnál? Melyik ez, és mi lenne a novella/sztori címe?
Tekintve, hogy a történeteim nagy részét dalok ihletik, ez egy nehéz kérdés. Ha választanom kéne valószínűleg egy The Weeknd dalt választanék, esetleg valamit Selena Gomez vagy Justin Bieber új albumjáról. A cím pedig fogalmam sinca, mi lenne.

5. Melyik az a blog, ami nem a tiéd, rendszeresen jársz, olvasod a részeket, és szívesen lennél az egyik szereplő? Melyik sztori ez, ki az a szereplő, és miért?
Elég sok történetet olvasok rendszeresen, így ez is egy nehéz választás. Ha tehetném valószínűleg Sunshine Rodriguez lennék Riri Catching Sunshine-jából. Imádom mind az írót, mind a történetet, de még a könyveket is, amikre épül. Shinny az egyik kedvenc női karakterem, és ki ne akarna egy Benedict lélektársa lenni?

6. Van olyan cselekményszál, amit szeretnél mindig valahogy megjeleníteni? Miért?
Igen, a romantikus szál. Az én életemben kevés a romantika, így legalább a történeteimben kiélhetem magam.

7. Ha kellene 'teremtened' egy karaktert, akinek borzalmas a természete, de jól néz ki/szép, mi lenne a neve? Barátkoznál vele?
Ha lány, de elviselhetetlen, biztosan nem barátkoznék vele, ha pedig pali, akkor attól függ, ő hogyan állna hozzám. A nevekkel kapcsolatos kérdésre pedig nem tudok válaszolni lány név szempontjából, férfinak viszont a Márk/Marc nevet adnám, mert minden ismerősöm elviselhetetlen, akinek ez a neve.

8. Mi adta az utolsó löketet, hogy belevágj a történetedbe?
Fogalmam sincs, a Prisonnál nem volt szükségem különösebben semmi ilyenre.

9. Ha kapásból kellene mondanod egy nevet, amit egy istennek/istennőnek adnál, mi lenne? Még ha bénának is gondolod, kérlek az elsőnek eszedbe jutót írd!
Noel. A mindenem ez a név, ha fiam lesz, így fogják hívni, ha tehetném minden történetem főszereplőjét így hívnák. Nem túl isteni név, de mivel mindig mindenkit így neveznék el, ez jutott először eszembe.

10. Írnál egy történetet, ami a pokolban játszódik? Tüzes, vagy jeges helynek képzelnéd el? Miért? (Az egyik kedvenc karakterem, Tessa Gray mondta az utolsót, és kíváncsi vagyok a válaszotokra!)
Nem hiszem, hogy írnék ilyesmit, olvasni inkább. És abszolút tüzes helynek képzelem.

11. Ha választanod kéne, egy olyan könyvet vennél meg, aminek gyönyörű a borítója, és azonnal megfog, vagy egy olyat, aminek a címe érdekes? Miért? (A fülszöveget nem olvashatod el!)
Nem tudom, mert olvastam nagyon jó könyvet borzalmas címmel és borítóval, de rémes könyvet is szép borítóval és ötletes címmel. Szerintem attól függ a választás, hogy melyik kiadó adja ki. A Könyvmoly képzősöknél például általában jó címek vannak, az Ulpiusnál meg szép borítók.

12. Ki a kedvenc mesehősöd? Írnál egy novellát, aminek ő van a középpontjában?
Kövezzetek meg, de nincs kedvencem. Kicsiként se voltam már az a nagy mesenézős, úgyhogy nem alakult ki bennem ilyesmi.









2 megjegyzés:

  1. Drága Gabby!
    Köszönöm, hogy ilyen hamar kitöltötted, és a leírtakat is köszönöm! Egyik kedvenc kritikás blog? O.O Hűha! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Peetagey!
      Én köszönöm, hogy rám gondoltál a díjazáskor!♥
      És igen, imádom a kritikáidat! :3

      Puszillak,
      Gabby

      Törlés