2016. február 4.

Gratitude Award

Sziasztok Drágáim!
Tudom, szinte csoda számba megy, hogy egy héten belül már a második bejegyzést hoztam nektek, ami jelen esetben nem más, mint egy nagyon különleges díj, amit ez én drága Riri Nordomtól kaptam. Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál, drága!♥

U.i.: A következő fejezet egyébként már készülőben van!:)



Még egyszer köszönöm!♥




Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Tedd ki a bejegyzésben a díj képét!
  • Írj öt dolgot arról az emberről, akinek adod a díjat! Honnan ismered, miért szeretnéd neki adni, miben segített, akármi, de érezze a hálát!
  • Reagálj az öt pontra, ami neked szól. (Tehát az előző blogon lévő hármas pontra!)
  • A szabályokat tedd bele a bejegyzésbe, úgy ahogy van, a tennivalókkal együtt.
  • Küldd tovább egy embernek! Ha nem tudod, vagy nincs időd, írj emailt a díj létrehozójának! (stthetruthveryugly@gmail.com)



A személy, akinek küldeném: 


Azért pont őt választottam, mert:

  • ... van szerencsém a CBD-n együtt dolgozni vele, ahol mindketten kritikákat írunk. Bells kritikái nem csak terjedelmükben, hanem minőségükben is kiválóak, alapos, precíz munkát végez mérhetetlen türelemmel.
  • ... a blogjaim aktív olvasója, mindig elmondja, mint gondol az adott fejezetről privátban Facebookon vagy kommentben itt, Bloggeren, ami nagyon sokat jelent nekem.
  • ... mindig meghallgat, egy végtelenül türelmes és nyitott lány.
  • ... napi kapcsolatban vagyunk, abszolút megbízhatónak tartom, így nyugodtan fordulhatok hozzá bármilyen ötlettel, problémával, mindig itt van nekem és elmondja a véleményét.
  • ... a készülőben lévő Bakancslista című blogját mindenkinek csak ajánlani tudom, már most garantálom, hogy egy ötletes, egyedi és nagyon komoly témát bolcolgató történet, amit biztos vagyok benne, hogy remekül fog megírni!



Pár szó a rólam írtakkal kapcsolatban:


  • Sokadjára köszönöm már meg, de ez a díj - ami tényleg különleges - és az állandó támogatásod nagyon nagyon sokat jelentenek nekem!♥
  • Ne nevezd kuszaságnak az írásaidat, mert nem azok! Csodásak és minden sorukat imádom! *.*
  • Nagyon nagyon jól esnek a szavaid, iszonyatosan hálás vagyok, amiért itt vagy, és nagyon boldoggá tesz, hogy ilyennek látod a történeteimet, a karaktereket, akiket megalkotok és főként a férfi szereplőimet. Kaptam már negatív véleményeket róluk, de mivel tudom, hogy te mennyire őszinte vagy ilyen téren, fontos számomra, hogy mit gondolsz róluk!
  • Remélem, nagyon sokáig fogjuk még segíteni egymást akár a történetekben, akár bármi másban, illetve, hogy köcsönösem olvadozhatunk egymás férfi szereplőitől!^^♥






2 megjegyzés:

  1. Szia! Vár rád egy díj.
    http://blackveilbrides-fanfic.blogspot.hu/2016/02/harmadik-dijam-w.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves No Name!
      Drága vagy, hogy gondoltál rám, nagyon szépen köszönöm! Amint tudom, ki is teszem!

      Ölel,
      Gabby

      Törlés