2016. május 10.

Díj #9 és #10

Drága Olvasóim!
Nagyon sok idő telt el az utolsó jelentkezésem óta, amit iszonyatosan sajnálok. Az IBYL befejezése jobban kifog rajtam, mint gondoltam, illetve az érettségi és a magánéletem is sokkal nagyobb kihívás mostanában, mint amire számítottam. Nagyon hiányzik már Freja és Marlon története, úgyhogy igyekszem minél hamarabb lezárni a másik blogomat (aholvaegyébként hamarosan érkezik az új rész😉) és visszatérni ide!
Most viszont két díjjal érkeztem, amikért nagyon nagyon hálás vagyok! A blogokat sajnos nem volt még időm elolvasni, mert éppen edzésre menet pötyögök most is, de biztos vagyok benne, hogy mindkettő fantasztikus, és amint lesz időm, pótolom a hiányosságot!

További szép napot,
Gabby

Köszönöm Bobo Sz.-nek, illetve Shay-nek!

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3. Írj tizenkét dolgot az illető blogjáról!
4. Írj tizenkét dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a tizenkét kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogján, akitől a díjat kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!


12 dolog a saját blogomról:

1. A Maps Trilogy első része.
2. Eredetileg Freja és Marlon története lett volna az utolsó a három közül.
3. Freja egyetlen vonása, amit saját magamból merítettem, a lovaglás iránti szeretete.
4. Marlon egy igazi álompasi számomra.
5. Általában azt kívánom, bár velem is olyan gyengéd és törődő lett volna bármelyik barátom, amilyen ő. SPOILER!
6. Noel és Carlos a későbbiekben is meg fognak jelenni párszor.
7. Bár Marlon az álompasim és Noel neve a kedvencem, Carlost szeretem legjobban a három fiú közül.
8. Az ő története az, amit a legjobban várok.
9. Zarát sokan tartják túl soknak, amit igazából nem teljesen értek, hiszen én sokkal messzebb is elmegyek a barátaimért, mint a Frejáért, de nem lehet mindenki egyforma nyilván.
10. Az eredeti változatban Amira túllövi magát, ezen azonban változtattam.
11. Milan és Zara a későbbi kötetekben is szerepet fognak kapni.
12. Gondolkozom azon, hogy írjak-e róluk is egy-két novellát, de az már lehet, sok lenne.



Válaszaim Bobo kérdéseire:
 
1. Miért kezdtél el írni?
Azt hiszem, ezt már rengetegszer megválaszoltam, így most nem szeretném nagyon részletesen kifejteni, de még anno egy Eric Saade fanfiction hatására.
2. Milyen történeteket olvasol? (könyv és blog egyaránt)
Alapvetően romantikusakat. Azon belül szinte bármi jöhet, bár a kedvenceim a romantikus-erotikus és romantikus-akció kategóriákba tartoznak.
3. Hogyan keveredtél a bloggervilágba?
Fogalmam sincs már.
4. Mi inspirálta a történeted?
A két főszereplőm.
5. Hogyan reagálnál, ha egy könyvkiadó megkeresne azzal, hogy kiadja a szerzeményed?
Megkérdezném, hogy melyik barátom szórakozik velem és honnan tudja, hogy írok.
6. Mindenkinek megvan a tökéletes fiúról alkotott elképzelése. Valamelyik karaktered hasonlít a vágyaidhoz ilyen téren?
Az a helyzet, hogy számomra nincs tökéletes férfi. Hiszen a tökéletességbe nem lehet beleszeretni. A volt barátomban például nagyon szerettem, hogy mindenkivel bunkó, de velem nagyon aranyos, volt olyan, akiben az fogott meg, hogy kiszámíthatatlan számomra. Szóval szerintem az emeberkbe az hibáik alapján szeretünk bele igazából. Viszont ha mégis mondanom kéne egyet, az Marlon és Carlos ötvözésével alakulna ki.
7. Szerinted az írás lexikális tudáson vagy inkább tehetségen alapul?
Is-is, de főként kreativitáson.
8. Szerinted mi egy jó történet receptje?
Erre nem tudok válaszolni, hiszen mindegyik más miatt válik jóvá.
9. Ha nem találták volna fel az internetet, akkor mivel foglalkoznál? Hogyan publikálnád az írásaid?
Akkor valószínűleg nem írnék, és sokkal több időt töltenék a barátaimmal, hiszen nem lenne messenger és snapchat, ahol állandó kapcsolatban lehetek velük.
10. Előre eltervezed a történeted cselekményszálait, vagy akkor jön az ihlet, mikor pötyögöd?
A Prisonhoz nagy vonalakban írtam egy vázlatot, de nagyrészt írás közben alakítom a cselekményt.
11. Tartod a kapcsolatot valamelyik bloggerrel?
Néhánnyal igen. Akivel sűrűbben beszélek, az Riri Nord, illetve napi kapcsolatban vagyok Bells Booths-szal. De ha valaki megkeres, válaszolok bárkinek.
12. Szerinted mi a megfelelő módja egy blog népszerűsítésének?
Szerintem ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia. Mindenkinek más válik be.


Válaszaim Shay kérdéseire:

1. Van valaki, aki támogat az írásban? Ha igen, mióta?
Nincs, senki nem tud a közvetlen környezetemben arról, hogy írok.
2. Ha lehetőséged adódik kiadatni egyik írásod, élni fogsz a lehetőséggel?
Attól függ, melyik írásomat és hol tartok éppen az életben, de alapvetően élnék a lehetőséggel.
3. Mi ösztönöz téged? Mi motivál és inspirál a legjobban?
Erre nem tudok válaszolni, mert semmi különösebb dolog nincs igazából.
4. Mit gondolsz, a szereplőidben mennyire vagy bennük? (Úgy értem, mennyire hasonlítanak rád a szereplőid?)
Picit mindegyik hasonlít rám. Eddig mindegyikük kapott legalább egy olyan tulajdonaágot, ami bennem is megvan.
5. Mit szeretsz az írásban a legjobban és mit a legkevésbé?
A legjobban azt, hogy kiszakadok vele picit a valóságból és boldoggá teszem az olvasóimat, legkevésbé pedig azt, hogy egyrészt sok időt igényel, másrészt nagyon kevés a visszajelzés.
6. Miért kezdtél el írni?
Ezt picivel feljebb leírtam.
7. Szeretsz zenét hallgatni írás közben? Miért/miért nem?
Nem szeretek, engem zavar.
8. Van példaképed (lehet ismert szerző vagy akár egy bloggerina is)?
Nincs.
9. A környezeted tudja, hogy írsz? Ha igen, mit szólnak hozzá?
Nem tudják, és nem is szeretném, ha megtudnák.
10. Mi az a dolog, amit szerinted minden írónak be kell tartania? Mitől válik valaki igazán íróvá? Mi az amitől szerinted egy író elveszti a hitelességét? (Akár a blogok világában is!)
Hát nem tudom. Legyen tehetséges és hiteles. Talán ennyi. Ohh, és persze, tudja, miről ír!
11. Volt már olyan, hogy kifogytál az ötletekből? Részletezd kérlek!
Volt, de ez mindenkivel megesik, nem igazán van mit részletezni szerintem.
12. Mi az, amitől a legjobban tartasz? (Pl.: kifogysz az ötletekből, elmegy a kedved az írástól, stb...)
Egyrészt az, hogy elmegy a kedvem az egésztől, másrészt attól, hogy valaki megtudja, ki van a soraim mögött.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gratulalok a dìjakhoz!
    Sok sikert az érettségi szòbelibrészéhez -nem sok van már hátra...'magamnak is ezt mantrázom'..habár az elválásos részét már kevésbè várom..de ez már más tèszta :)..:)
    Kitartás!
    Minden jòt
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves BezTina!
      Köszönöm szépen!
      Köszönöm, és neked is sok sikert! Amúgy én örülnék már, ha megszabadulhatnék az osztályomtól...! :D
      Köszönöm, hogy írtál, szurkolok neked!

      Ölel,
      Gabby

      Törlés