2016. augusztus 11.

Blogger Award 2016

Drága Olvasóim!
Még az utolsó simításokat végzem az új fejezeten, így jelenleg nem azzal érkeztem, azonban most is valami nagyon fontos dologgal kapcsolatban írok nektek.
2014-ben az I Battle Your Life megnyerte a Blogger Awardot, ami talán az egyik legnagyobb dolog az egész bloggeres pályafutásom alatt. Tavaly is jelölték, de nem voltam az országban, így nem tudtam írni ezzel kapcsolatban, idén pedig zsinórban harmadik éve szerepel a jelöltek között életem első blogja. Szeretnélek megkérni titeket, hogy szavazzatok az I Battle Your Life-ra, mert nekem a világot jelentené, a történetnek pedig talán a legszebb befejezés lenne egy jó helyezés, vagy esetleg egy újabb győzelem. Tényleg nem vesz igénybe sok időt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése