2016. szeptember 20.

Néhány dolog

Drága Olvasóim!
  Sajnálom, hogy az utóbbi időben ismét így eltűntem. Nem szeretnék sokat magyarázkodni emiatt, mert biztos vagyok benne, hogy unjátok már a kifogásaimat. Mindenről a végzős év tehet! A napjaim tanulásból, tételezésből és szalagavatós próbákból állnak. Ma például reggel háromnegyed héttől egészen délután háromnegyed háromig suliban voltam, ez idő alatt pedig lement az egyik próbánk, és írtam két nagyon nehéz dolgozatot. Délután pedig természetesen még a csodás faktom után folytathattam a tanulást és a tételezést, hiszen a nap nekünk minimum negyvennyolc órából áll a tanáraink szerint.
  A lényeg, hogy igyekszem a jövő hétre összehozni egy új fejezetet, hiszen a történet közepén vagyunk és kezdenek beindulni az események!
  Nagyon szeretném ismét megköszönni a csodás új kinézetet Lia Searsonnak! Fantasztikus voltál ismét, drágám!
  Néhány hete Kim Cox készített velem egy interjút a Prison kapcsán, amelyet a Paletta című blogon tett közzé. Az interjút ITT olvashatjátok.
  Illetve Alicia Howll készített egy olvasói videót a bloghoz, amelyet IDE kattintva ti is megnézhettek Alicia YouTube csatornáján. Minden ilyesminek nagyon nagyon örülök, úgyhogy a bárki bármit készít, legyen az plakát, kép, videó, akármi, nyugodtan küldjetek el nekem! Ehhez az elérhetőségeimet természetesen megtaláljátok az Információk oldalra kattintva.
  És a Palettán egyébként találtam egy nagyon jó TAG-et, amit én is kitöltöttem. Személyesebb kérdések vannak benne, szóval ha valaki szeretne kicsit többet megtudni rólam, a bejegyzés olvasható a Like no one's watchingon, aminek a linkjét a modulsávban megtaláljátok.
  Amíg én a fejezeten dolgozom, meséljetek, ki hogy van, milyen az idei év? <3

Puszillak titeket,
Gabby

2 megjegyzés:

  1. haia!
    Részvétem a tanulást illetően, én most kezdtem a gimit, de már most kész vagyok. lol #ripme Nagyon várom a folytatást, egyszerűen imádom, imádom, imádom, imádom, imádom.
    Sooo sok sikert továbbra is!��
    Adíooos��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Haha, a kilencedik még semmi, majd az utolsó évet nézd meg, milyen lesz :D
      A folytatást már olvashatod a következő bejegyzésben.:)
      Köszönöm szépen, neked is sok sikert a sulihoz!

      Gabby

      Törlés