2016. december 18.

Hírek - avagy hova tűntem már megint?

Drága Olvasóim!
  Tudom, hogy szörnyen dühösek vagytok már rám, amiért megint ilyen sokat kell várnotok, de nagyon húzós ez a félévem sajnos. Először volt a szalagavató, most meg a kisérettségi. Tényleg, decemben 2-án lement a szalagavató, amit egyébként imádtam és nagyon jó érzés volt, mikor a sulitársaim megláttak a hófehér hercegnőruhámban ésazt mondtál, hogy gyönyörű szép vagyok, az ezt követő hetek pedig teljes egészében a kisérettségiről szóltak már. Hogy mikor írjuk az írásbeliket, ki mennyi szóbeli tételt tud kidolgozni és persze ezek mellett készülnünk kellett a rendes órákra is. Ráadásul a laptopom újra szervízben van, pedig egy fél éves laptopban nem kéne állandóan alaplapot cserélni normális esetben. Kössz, a semmit ASUS!
  Viszont ezek ellenére is sikerült már az új fejezet felét megírnom, és bár nekem iszonyatosan nagy szopás lesz a szünetem, mert a január 3-ai hét minden egyes napján valamilyen vizsgám lesz, nagyon igyekszem Karácsonyra elkészülni vele! Beharangozóban annyit szeretnék csak mondani, hogy egy hatalmas fordulatat fog tartalmazni, az ez utáni fejezet pedig az egyik személyes kedvenc részem a történetben!
  Ha ezekkel a vizsgákkal végzek, akkor viszont április elejéig nem lesz már több, így remélhetőleg be tudok vezezni egy olyan rendszert, amiben legkésőbb két hetente érkeznek az új fejezetek. Nagyon szeretném az érettségi előtt még lezárni a Prisont, amiből egyébként annyira már nincs sok, mert 15-17 fejezetesre terveztem. És a jó hír, hogy így ha lemennek az érettségi szóbelik is, azonnal startolhat is a Passion, amit elképesztőrn imádok már most, a kedvencem mindhárom közül és alig várom, hogy ti is olvashassátok végre!
  Nagyjából ennyit szerettem volna. Amíg én tanulok és dolgozom az új fejezeten, addig pedig mindenkinek szép téliszünetet és sikeres vizsgaidőszakot!❤

Puszillak titeket,
Gabby

2 megjegyzés:

  1. Szia Gabby!
    Örülök, hogy jol sikerult a szallagavatôd :)
    Ez us egyike az 'örök emlékeknek' és örülök, hogy nálad is a boldog kategoriaba sotolhato :)
    Nekem kettő volt....mind kettőt imádtam...

    Sol sikert a kis érettségigez...nekünk ez anmak idején kimaradt..talán akkoriban nagy felgordulás volt sok minden egyéb miatt és nem volt rá idő.. De mi vártuk...hisz az is sokat segitett volna...szaval...szurkolok, kitrtás...jô felkészülést...azért valamennyit pihenny is :)
    Jaj...akkor már tényleg nem sok van hatra..:( :)
    Huh, kivancsian varom az ujreszeket es mar is kiváncsi vagyok a Passionra :)
    További szêp estét, szép hetet, kitartás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves BezTina!
      Nagyon jó volt, csak a szalagavató előtt sikerült szereznem egy részleges bokaszalag szakadást és úgy táncoltam végig az egészet, de ettől függetlenül imádtam!:)

      Hát az az igazság, hogy mi nagyon jól meglennénk a kisérettségi nélkül is. Így is minden nap 3-4 órát tanulnunk még 8 óra sulizás után, és így a téliszünetünk azzal megy el, hogy ezt a 80 tételt tanulhatjuk. Ráadásul júniusig úgy elfelejtjük, mint a húzat, mert az érettségiig ezekből már nem lesz számonkérés. A legbosszantóbb az az egészben, hogy nagyon fáradtak vagyunk és szükségünk lett volna erre a másfél hét pihire, de még ezt is tanulással kell töltenünk.
      Hát igen, hamarosan vége, de igyekszem azért élvezhetővé tenni számotokra. A Passion pedig ha minden úgy alakul, ahogy szeretném, nagyon jó lesz! *.*
      Köszönöm szépen!:)
      Köszönöm, hogy írtál nekem!

      Puszillak,
      Gabby

      Törlés